We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books, don’t fuck them!

miercuri, 22 septembrie 2010

Ca să-'ncepem cu-'nceputul...

Oare ştiţi de câtă vreme mă-ntreb cum să fac să share-ui cu voi impresii de prin locurile pe unde hoinăresc, rătăcind, hai-hui?, altfel decât prin viu grai sau adunându-ne în faţa televizorului pe post de ecran pentru vizualizat poze. Să pot să scriu acolo, ca şi cum aţi fi lângă mine când eu mă minunez (acum în gând, sau cu voce tare uneori, dar doar semi-articulat, prin interjecţii internaţional valabile, gen: jjjdioooaaa, ooolalaaa, uuuhaaaa)...  Pentru-nceput, o să stabilesc o structură a locului ăstuia, pe care sper să vă facă plăcere tot mai mare să-l vizitaţi şi să vă întoarceţi la el, da'-s sigură că o să-l tot modific, că nu mă pot abţine hihihi... numai timp şi voie bună să am!
Aşadar... la drum!

2 comentarii:

  1. Cum să scrii ca şi când ai fi lângă noi? În cazu ăla, ne-ai scrie bileţele, sau cum? :P

    RăspundețiȘtergere
  2. vi le-aş zice prin viu grai, gata personalizate. mulţumescu-ţi că-mi eşti prim-comentator aici![chiar de nu foarte convins :)]

    RăspundețiȘtergere