We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books, don’t fuck them!

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Câteodată, prima impresie sau primul instinct nu-s bune

În taxi. Taximetristul vorbeşte la telefonul mobil, deaj din secundele anterioare urcării mele în taxi. Continuă să vorbească întreaga durată a cursei. Voce plăcută. Râs îngrozitor de suav şi seducător.
La un moment dat, din contrasens, la un semafor, apare o maşină de poliţie. Taximetristul spune interlocutorului/interlocutoarei (înclin să cred, după suavitatea vocii, că e o "ea"): "eu când văd poliţaii că vorbeşte la telefon în timp ce conduc, îmi zic: «da' ce, legea nu-i lege pentru toţi?»"... şi conversaţia continuă în acelaşi ton, până la coborârea mea (sau eu n-am mai fost atentă. deja nu mai reţin...)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu