We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books, don’t fuck them!

luni, 8 noiembrie 2010

Ciclicitate

În acelaşi loc în care în aprilie am început sezonul de căţărat de anul ăsta (după pauza anului trecut), acolo l-am şi încheiat duminica asta. În noiembrie adică.
Locul se află în stânga şi deasupra intrării în peştera Liliecilor din Cheile Caraşului (fiecare munte cred că are-o astfel de peşteră).

În primăvară tocmai înflorise liliacul :)
iar acum mai era încă o Nyţucă înflorită!













În aprilie, o furnică a poposit pe caşcavalul meu :)









iar acum o călugăriţă şi-a pândit şi vânat cina (unii-ar zice: "biata lăcustă!, eu aş zice doar "din ciclul Descopery"!)

În aprilie am mers cu coarda galbenă ;)

iar acum cu cea roz (din ciclul "prietenii ştiu de ce" spun asta!)











Diferenţe majore (sau excepţii de la regula ciclicităţii):
1. acum am avut Feng Shui! :))
[e numele dat de Adi unuia dintre trasee]



2. atunci a fost şi Goran cu noi
3. acum chiar toţi ne-am putut bucura de soare şi căldură :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu