We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books, don’t fuck them!

marți, 30 noiembrie 2010

Discuţie de saună

Fata 1: Cine le-a spus bărbaţilor că arată mai bine epilaţi?
Fata 2: Ai văzut? Unul era epilat pe mâini, dar nu şi pe picioare!
Fata 1: Înţeleg, dacă trebuie să meargă la un concurs, că e culturist! [fără legătură cu discuţia respectivă: "culturism" nu face parte din familia de cuvinte "cultură"] Atunci să se epileze pe piept şi pe picioare, că e o cerinţă specială. Dar ăştia sigur nu erau culturişti, la cum arătau! (râsete răutăcioase)
Eu: (mă amuz; cred că şi râd cu voce tare. Fata 1 se uită spre mine. Eu mă simt ca într-un episod de "Seinfeld" şi întreb:) Oare cum o fi fost în anii '60, când primele femei au început să se epileze? Lor cine le-o fi spus că arată mai bine aşa?
Fata 1: Nu ştiu, dar bărbaţii trebuie să fie virili! Sunt ca nişte fete, când sunt epilaţi. [virilitate=mult păr]
Fata 2: Nouă chiar nu ne plac! (vădit deranjată pentru că le luam apărarea "epilaţilor", se uită urât spre mine)
Fata 1: Înţeleg acolo "jos"... [nu mă pot abţine; râd şi mai evident]
Fata 2: (schimbă subiectul) Ai aflat ce a spus Andrei azi la lucru?
...
[apoi ies, amândouă deodată]

2 comentarii: