We need to make books cool again. If you go home with somebody and they don’t have books, don’t fuck them!

marți, 26 octombrie 2010

Silogism

Cine zicea că munca înnobilează pe om? Maare mincinos! Nu face decât să îţi reducă timpul de citit sau alte nevoi primare (cum ar fi şi sex, da; şi scuze intelectualilor pent'că am pus în acelaşi rând ambele nevoi). Dacă muncim ca să facem bani (adică dacă munca = bani) şi dacă ne luăm după şi mai marele om care-a dat-o pe-aia cu "Time is Money" (deci dacă "timpul = bani"), atunci munca = timp? Fuck, ce raţionament logic greşit am făcut!

2 comentarii:

  1. Sunt complet deacord cu rationamentul conform caruia sexul e cel putin la fel de important ca si cititul! Si da, si eu iubesc cartile foarte mult, desi mai nou filmele imi acapareaza mult din timpul liber. Keep up the good work!!

    RăspundețiȘtergere
  2. de-ar fi doar un raţionament, legat de sex... dar e la baza piramidei nevoilor! noroc că-i şi al naibii de plăcut, în schimb ;) dacă tot ne-am procopsit cu el :)

    RăspundețiȘtergere